Vitamīni vīriešiem

Vitamīni un minerālvielas vīriešiem. Mūsdienu vīrieši patērē vairāk kaloriju, nekā nepieciešams, lai izdzīvotu: Saskaņā ar ASV Slimību kontroles centru datiem vīrieši zaudē vidēji 2475 kalorijas dienā. Šajā gadījumā būtu loģiski pieņemt, ka arī vīrieši saņems pietiekami daudz vitamīnu un uzturvielu, lai uzturētu izcilu veselību.Tomēr tas tā nav, jo viss ir atkarīgs no patērētās pārtikas kvalitātes, kurai vīrieši reti pievērš uzmanību. Ģenētikas, atrašanās vietas, pārtikas pieejamības un dzīvesveida dēļ visiem vīriešiem ir unikālas uztura vajadzības. Piemēram, ja vīrietis patērē daudz zaļumu, viņam var būt pareizais kālija daudzums. Bet, ja viens un tas pats vīrietis reti saņem tiešus saules starus, visu dienu darbā sēžot pie datora, viņam var būt D vitamīna deficīts. Šī iemesla dēļ multivitamīni un citi uztura bagātinātāji vīriešiem bieži vien ir labākais risinājums vitamīnu un minerālvielu trūkuma novēršanai. Vīriešiem, kuri vēlas notievēt un intensīvi vingrot, būtu jāuztraucas arī par organismam nepieciešamajām vielām. Ir arī citi faktori, kas palīdz noteikt, kāds uztura bagātinātājs vīrietim var būt nepieciešams. Piemēram, pēc aktivitātes līmeņa un stresa līmeņa var izlemt, kāds uztura bagātinātājs vīrietim var būt nepieciešams. Vienam vīrietim var būt nepieciešams vairāk cinka vai tribulus terrestris, jo viņa testosterona līmenis ir zems. B vitamīnu piedevas var būt svarīgas vīrietim, kas darbā jūtas saspringts. Turklāt svarīgi var būt arī citi kaitīgi faktori, piemēram, alkohola lietošana, kofeīna patēriņš un pat ceļošana. Piemēram, tiem, kas patērē vairāk alkohola, ir īpašs B vitamīna deficīta risks utt. Protams, vīriešiem, kuri vēlas justies labi, vajadzētu ēst daudzveidīgu uzturu, kas ir bagāts ar uzturvielām bagātu pārtiku, kas ietver daudz jūras velšu. Diemžēl tas ne vienmēr notiek, tāpēc būtu ieteicams lietot omega-3 uztura bagātinātājus. Mums visiem ir jāēd pareizi, taču to ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt. Stress, slikta un ērta uztura izvēle un fizisko aktivitāšu trūkums vīriešiem var izraisīt noteiktu uzturvielu trūkumu, ko viņi varētu iegūt. Taču mēs visi esam unikāli, tāpēc ir ļoti svarīgi noskaidrot, kurš no šiem uztura bagātinātājiem jums būs vislabākais. Ja vingro, vari konsultēties ar treneri, ja nevingro, aprunājies ar ģimenes ārstu. Viņi ieteiks, kādu uztura bagātinātāju jums var pietrūkt diētas vai dzīvesveida dēļ. Ja nepieciešams, palielinot D vitamīna, astaksantīna, vitamīna B12, magnija, bora, omega-3 un zāģpalmu ekstrakta uzņemšanu, vīrieši var uzlabot savu dzīves kvalitāti, palīdzot ķermenim uzturēt enerģiju un veicināt seksuālo veselību.

Aktīvie filtri